Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-08 21:33:40

Hur ska jag orka utan henne.
Hon är fin. Den finaste jag någonsin haft faktiskt.
Hon ska flytta.
Hon ska bo på andra sidan jorden. Hon kommer aldrig mer att bo här.
8 år är utbildningen. Vem kommer tillbaka efter det?

Jag älskar henne, djupt inom mig. På så kort tid har vi gått igenom så mycket tillsammans.
Hon är helt underbar, hon är den perfekta vännen.
Igår var jag hos henne. Fick äntligen krama henne. Som jag väntat. Hållt hemligt.
 
Hon är som en levande livsgnista som man behöver ha imellanåt.
Som jag gråtit i hennes famn, och med henne i telefonen.
Hon är mitt hjärta.

Det gjorde ont i mig igår. När jag såg henne komma innanför dörren kände jag i mitt hjärta hur mycket hon betyder för mig. Jag är rädd för mänsligheten. Jag är rädd för de som kallat sig mina vänner, genom vått och torrt har det alltid varit.
Men alla förändras. Plötsligt blir annat viktigare. En vänn som Ariana får man inte igen.
Hur kan man låta någon som stått en så nära flytta till andra sidan jorden utan att ORKA/VILJA säga hej då?

Nej, jag är besviken och ledsen för hennes skull. Tur att jag inte ska flytta och behöver känna det som hon kände igår..
You suck!

Älskar dig Ariana. För alltid.

Skrivet av 2009-02-08, 21:33:40 i



Kommentarer
Postat av: Ariss

Varför skulle jag gå in och läsa detta precis innan jag skulle sova?? Nu sitter jag ju och storgråter.. Du är den finaste vän man kan tänka sig.

Jag älskar dig föralltid, det vet du.

Det spelar ingen roll att jag flyttar över atlanten, du är kvar i mitt hjärta och det kommer alltid vara vi två mot världen, i all evighet.

Du betyder allt för mig

2009-02-08 @ 23:06:35
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Ariss

Och det spelar ingen roll att ingen annan ville komma, du var där och det är det enda viktiga!



Jag har hellre en enda riktigt bästa vän än hundra "kompisar"



Älskar dig

2009-02-08 @ 23:10:51
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Carl

Riktigt fint text med mycket känslor.

2009-02-09 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no