Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-24 11:35:16

Åh vad jag älskar dem! De är helt underbara.
Hade turen att ha dem över på middag igår. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig!
Efter middagen så satt vi i soffan och hade det mysigt och kollade på när Jonas och Therese/Jonathan spelade Mario Fart (Jonathans namn på Mario Kart). Helt plötsligt inser vi att klockan är halv 9! Inte konstigt att barnen är trötta.
Så det fick bli välling i soffan och sedan bilen hem.

Jag hoppas att de kommer snart igen, är så mysigt med sällskap!

Skrivet av 2009-02-24, 11:35:16 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Meh, sluta nu! Jag vill också mysa i soffan med dem. :/

2009-02-24 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no