Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-14 22:20:17

Wohoooo!
Fan va skönt!

Nu kan jag äntligen blogga lite normalt igen...
Snart är det ca 1 vecka kvar till lön, ska bli skönt!
Däremot kommer det kännas jättekonstigt att inte ha pengar som jag brukar ha!
Jag brukar betala 2.000:- till hyra och sen ha resten till bilen + nöje! Nu har jag betydligt massa mindre.
Men jag är inte ledsen, jag har ju min lägenhet för guds skull!

Igår var officiella "kasta ut din gran åt helvete" dagen, dock är jag en dag sen. Har flyttat på den i alla fall!
Därför ser den otroligt skev ut nu där den står, helt otymplikt!
Den var faktiskt mycket finare när den stod på sin rätta plats...


Skrivet av 2009-01-14, 22:20:17 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no