Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-19 12:12:31

Inte då....
Jag har haft en händelserik helg.
På lördagen var vi på IKEA och handlade en massa saker, bytte även en gardinstång samt en lampa som var helt sne!!
Efter det packade vi om och åkte till min moster som förre helgen fyllde 41!
Där bjöds det på pajbuffé. Man äter paj för sällan. Det var räk/crabstickspaj, ost och skinkpaj, kycklingpaj & köttfärspaj.
Snacka om att paj är grymt underskattat!
Sedan fikade vi kladdkaka och grädde.

När vi kom hem var jag och Carl sjukt effektiva!
Vi städade massor och han till och med bada Mini.

På sönaden vaknade vi vid 9, gick upp och stressade så vi kunde göra i ordning oss, städade som tokare, jag körde bilen som en tok, allderles för jättefort och sen shoppade jag gardiner och sängkläder!
Det var inflyttningsfest hos mig klockan 1, vi kom hem tio i!

Snacka om att precis hinna.
Sen kom gästerna och jag fick massor av fina saker!
Fotade med Eriks kamera, men baterierna tog slut såklart.
Jag fick supersöta muffins som Jonathan hade bakat, och de var verkligen helt sjukt goda!

Sen lagade jag lasagne helt själv för första gången och det blev jättegott!
Carl åkte hem runt 7 så Mini och jag myste resten av kvällen! 

Skrivet av 2009-01-19, 12:12:31 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en bra helg! :)

2009-01-19 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no