Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-04 11:12:12

Seriöst, känner ni Helen - hon utan vänner!
Haha. Igår ville jag gå ut. Från klockan 15 på dagen till klockan 23 så försökte jag få hela min kontaktlista på msn och alla personer i min adressbok i telefonen (såklart bara de som bor eller är i närheten av Stockholm) att följa med mig ut!

Men neeeeej, den ena var trött, den andra orkade inte, den tredje hade mycket för sig, den fjärde jobbade, den femte jobbade också, den sjätte skulle jobba imorgon, den sjunde var inte hemma, den åttonde var slapp i anus, den nionde ville inte ligga med mig... Ja ni förstår, ursäkterna var där och de var många!

Jag vandrade, hela lååånga vägen från min mor och far med min älskade Mini. Jag var pigg, vädret var underbart men dagen gick emot mig. Snacka om att lägga sig och sova motvilligt!


Så här pigg var jag igår också, dock inte lika snygg!

Skrivet av 2009-01-04, 11:12:12 i



Kommentarer
Postat av: Michelle

Hade MYCKET MYCKET hellre varit och dansat med dig på La Habana men hade sjukt mycket att göra inför resan. När jag kommer hem, då jävlar ^^

STOOOOOR KRAM till henne som visst har vänner.

2009-01-05 @ 01:48:25
URL: http://www.majshell.blogspot.com
Postat av: Ariss

hahaha du vill ligga med mig, men det går inte! jag ska ligga med dig på lördag! och fan va bra det ska va då haha

2009-01-05 @ 08:33:29
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no