Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-14 22:33:27

Jag satt här vid datorn och kollade mot soffan.
Det känns ensamt när hon är så tyst, så tyst är ingen av mina vänner.
Så nära men ändå inte.
Hon la sitt fina huvud i min famn idag, helt självmant.
Det gör hon ofta nuförtiden. Hon tittar intensivt i mina ögon och utstrålar mer kärlek än någon annan jag mött.
Hon är verkligen en fantastisk varelse.

Jag trodde aldrig att en vän som hon skulle ge mig så mycket.
Jag kommer alltid känna mig stark med henne vid min sida.

Hon betyder allt för mig. Det är en speciell kärlek vi har till djur, väldigt speciell...

Hon heter Mini och hon är min!


Min utsikt från datorstolen just nu!

Skrivet av 2009-01-14, 22:33:27 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no