Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-23 10:17:24

Helgen innan Ariana åker så kommer jag få hem min Ariana!
Jag föll pladask och uppfödaren tyckte om mig!
Jag är överlycklig! Hon var så snuttigt liten och bedårande, precis som en kattunge ska vara.
De var sammanlagt 7 kattungar där och alla var helt vilda.

Carl skulle hålla i henne, men det såg ut som att han mest tyckte den var jätteläskig. Det tyckte han om Mini i början också så han kommer snart att lära sig!

Att köpa katt är ingen billig historia, speciellt inte om man vill ha en fin raskatt. Jag tycker dock att man aldrig ska tänka för mycket på inköpspriset, det är bara en summa man betalar då, det viktiga är att man köper ett djur man verkligen vill ha och trivs med. Kostnaden varje månad blir ändå det samma om man köper en katt för 1 kr eller 10.000 kr (min katt kostar inget av summorna dock).

Men jag är glad! Jag är så glad att få hem min drömkatt. Precis som jag vill ha henne.
Så snuttig! Kolla bara på bilderna jag tog igår!








Syskon och lekkompisar




Mamma Hermione


Blir tvättad

Skrivet av 2009-01-23, 10:17:24 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli kul att träffa henne när vi kommer nästa gång! :)

2009-01-23 @ 15:19:44
Postat av: SARA

huuur fin som helst.

2009-01-27 @ 16:46:32
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Fia

Jättesöt :D

2009-01-30 @ 20:28:08
URL: http://gronaregras.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no