Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-15 19:36:30

Jaha, nu har man precis ätit middag, detta fixade jag idag:

Innehåller: Isbergssallad, majs, gurka, sockerbönor, avokado, fetaost, lite pasta och kyckling med grillkrydda på!!

Sedan åt jag den här portionen:


Självklart med tanke på min tilltänkta viktnedgång så hade jag denna dressing:

Är en jävla skillnad på den och light varianten, light: ca 350 kcal/100 ml mot  vanlig: ca 1100 kcal/100 ml!!
Helt SJUKT! Den smakar ju MINST lika gott!

Medans jag åt tittade jag på How I met your mother


Nu är mamma och pappa här och skruvar upp fler saker på mina väggar!
Blir såååå fint!

Skrivet av 2009-01-15, 19:36:30 i



Kommentarer
Postat av: Tove

åå ser riktigt mumsigt uut! =P. hoppas det blir fint hemma hos dig nu då. ^^

2009-01-15 @ 22:58:50
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no