Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-09 22:31:29

Eller inte, för det kommer vara lördag som är det!
Men idag var sista renoveringsdagen för min lägenhet!
Nu har jag nya tapeter i alla rummen och nymålat i badrummet!
Underbart fint blev det!

Jag ska ta bilder imorgon =)

Just nu knarkar jag riktigt mycket, överdoser varenda jävla dag.
Jag pratar om nässpray. Rekomenderad dos = 1 spray i vardera näsborre/ 3 gånger per dag
Helens dosering: 1 spray i vardera näsborre/ ca 1 gång per timme.
Hmm, det innebär en sådär runt 12 - 13 sprayer om dagen....

Idag har det varit stressigt på jobbet, förseningar och dylikt då undrar man verkligen hur man orkar allt! Men jag insåg innan jag började skriva att jag älskar mitt liv.
Jag har precis flyttat in i en jättefin lägenhet, jag har säkert en av världens mest underbara hundar, jag har ett fast jobb som jag älskar och lägger ner min själ i (inte konstigt men ändå) och jag har insett att en av mina vänner ligger mig otroligt varmt om hjärtat!

Skrivet av 2009-01-09, 22:31:29 i



Kommentarer
Postat av: Tove

underbart helen! förutom det där med nässprayen.. ajabaja!

2009-01-11 @ 17:48:05
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no