Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-04 19:01:32

De som känner mig vet att jag har en stor passion - mat!
Ja, en del av mig lever för att äta god mat, och det syns på min stackars lilla kropp.
Jag har nämligen en förmåga att äta för mycket och äta för dålig mat.
Idag slank detta ner (kött med vinägerdränkta bönor, kroketter och tre olika sorters såser som vi ville testa):


Det var gott, det var en njutning, men egentligen - hur mycket kommer jag inte att må dåligt sen då när jag väl står där och nästan grinar för att fettet sticker ut på sidorna?

Nyårslöfte: kämpa för din stackars kropp!

Skrivet av 2009-01-04, 19:01:32 i



Kommentarer
Postat av: Carl

Det där ser ut som en riktig åkersbergaspecial. Nu när jag är sjuk äter jag knappt nått men den där tallriken går ju inte att motstå. Fan va gott de ser ut!

2009-01-04 @ 21:09:13
Postat av: Ariss

Jag döör! ge mig den där tallriken. Här sitter man och hungrar ihjäl här hemma.. snyft!

2009-01-05 @ 08:31:01
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Tove

kämpa på helen. ser för övrigt mumsfillibabba ut. ^^

2009-01-05 @ 12:21:23
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det som gjort en jättestor skillnad för mig är att skippa såser och potatis/ris/pasta (för det mesta, beror på rätt).

Kött/fisk/fågel och sallad och vatten till. Det är melodin.

Kämpa på!

2009-01-06 @ 22:34:56
Postat av: jag

Det som gjort skitstor skillnad för mig i alla fall är att skippa såser och potatis/ris/pasta.

Kött/fisk/fågel och sallad är the shit. Eller sallad (i vilken variant det månde vara utan dressing).

Kämpa på!

2009-01-06 @ 22:38:04
Postat av: Anonym

Det som gjort skitstor skillnad för mig i alla fall är att skippa såser och potatis/ris/pasta.

Kött/fisk/fågel och sallad är the shit. Eller sallad (i vilken variant det månde vara utan dressing).

Kämpa på!

2009-01-06 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no