Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-07-08 12:52:42

Men det är okej, för idag ska jag inte springa.
Idag ska jag nämligen jag hem till Kir och säga hej då, han ska till Lettland :)
Får se vilka människor jag träffar på där, blir spännande!
Innan dess har jag lovat syster yster att ta ut hennes hund på en promenad, lite stressigt men det får gå!

Imorgon hoppas jag att jag orkar dra på mig joggingskorna igen, är ju sista gången jag hinner springa innan jag far ner till öland med min familj.

Middagsförslag idag? Måste dock gå fort.

Bonusbild på Kir, måste hedra honom lite eftersom han har på sig min fin fina Eukanubatröja!

kir.jpg picture by helensfoton

Skrivet av 2009-07-08, 12:52:42 i



Kommentarer
Postat av: Anki

Hundmat till apkräsen chihuahua-mix som är smal efterlyses, du vet väl något?

Hjälp! =P

Allt bra annars?

2009-08-07 @ 11:54:12
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no