Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-07-02 10:09:15

Som vanligt!
Startvikt: 73,6 kg 10/8 - 2008
Dagens vikt: 68,4 kg.
Minus totalt: 5,2 kg

Jag är faktiskt duktig på att motionera. Nu orkar jag springa hela 2,5:an utan att tänka "SHIT jag måste stanna". Försöker gå minst 1 h om dagen när jag inte springer, igår var jag och Anna ute och gick mer än 1 h, jätteskönt i sommarvärmen på kvällen!

Har blivit en hel del vegetarisk mat faktiskt, vilket inte "stör" mig ett dugg. Har blivit en del äta hos Anna, vi köper lite olika ingredienser och kollar inte på vem som har köpt vad. Hon är jätteduktig på att laga mat och gett mig en hel del ideér på vad jag själv ska äta. Ikväll tänkte jag göra lax med färskpotatis och en sås som Anna lärt mig: Ajvar, cream fraice och fetaost (självklart light!), tror det kan bli skitgott!

Idag är det även dags att springa, sedan tänkte jag äta och sen dra ut min syster, om hon orkar. Hoppas på att pappa kommer förbi och sätter upp min tavla och klocka som jag köpte på IKEA.



Skrivet av 2009-07-02, 10:09:15 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för komplimangen men det blir nog inget promenerande för mig ikväll som du förstår. ;)

2009-07-02 @ 10:52:36
Postat av: Sandra

Halloj, Sandra från it-stallen här! ;)



Jag har börjat springa för att gå ner i vikt jag med. Blir peppad av att läsa här! :) Har du nått tips på en bra frukost som man står sig länge på?

2009-07-08 @ 13:52:17
URL: http://designdonkey.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no