Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-06-22 14:47:08

Och så låter vi det gå några dagar innan jag skriver igen. Pallar faktiskt inte sitta vid datorn längre, sitter ju hela tiden på jobbet! Midsommar var awesome! Men gör bort sig, festar och har kul med sina undarbara vänner. Träffar nya härliga människor och bara lever livet. Festen var hemma hos mig och det var ett jävla röj!

Jag kom på min egna "snappsvisa" som killarna gillade, haha. De började säga såhär:
"Inte nu, men nu!" När de skulle ta den.
När de sagt så ett tag ställde jag mig upp och kollade på killen som höll i det.
Då sa jag "Inte du, men jag" och så svepte jag mitt! Hahaha, fan va paffa de blev och sen körde dem på samma själva.

Kvällen slutade tidigt, redan vid 2 tiden var vi (jag, Sebastian och Doffe) redo att sova. Vaknade vid halv 11 dagen efter och mådde skit, hela världen snurrade! Jag deckade i soffan tills det var dags att promenera över till syster, där jag tog med mig min lilla sötnos och systers sötnos Kajsa ut på promenad. Hurtigt tycker jag! Dessutom gick jag så länge att tom. syster tyckte jag var duktig, ha!

Hem igen och duscha och sminka och fixa. Hem till underbara Fia! Åh, den quinnan gör mig sååå glad! Där bjöds det på vitt vin (som jag insåg att jag inte skulle dricka eftersom jag skulle köra bil) så jävla god grillad entrecote, klyftpotatis, beasås, massa god sallad, grillad sparris och fetaost, åh!!! :D

Sedan satt jag och Fia vid datorn och snackade massa skit med folk. Vid 00.30 bestämmde vi oss för att dra hem till mig där Fia satte lite färg i mitt ansikte (hon är duktig hon) och sedan kom Barre, Kir och Tim förbi.

Vi bestämde oss för att köra lite ölspelet men varken jag eller Fia dricker öl så vi drack skumpa! Funkade minst lika bra och det var den lyxigaste gången jag kört ölspelet, haha. Fia var trött och satt lite sött i sin fotölj tills hon runt femtiden kom på att hon var hungrig, nudlar blev det och sedan var hon pigg. Hon föreslog att vi skulle gå ut i solen och bara vara men ingen orkade riktigt. Killarna däckade i bäddsoffan så jag och Fia kröp ner i min säng.

Vaknade halv 11 dagen efter och sprang runt och pysslade, runt halv 1 ringde syster Anna och telefonen låg i mitt rum, så Fia vaknade. Vi drog ner till Viking och åt lite för att sedan bege oss till Brevik där Linus, Christian och Titti mötte upp oss. Vi satt i solen och lyssnade lite på musik och killarna drack lite öl!

Skjutsade hem alla och åkte hem och däckade i soffan med SATC och gick sedan på promenad med syster innan jag gick hem och däckade allderles för sent.

Shit va långt det blev men så var min helg i alla fall!

Skrivet av 2009-06-22, 14:47:08 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad mycket jag figurerade i det här inlägget då! Märks att jag flyttat lite närmare. ;)

2009-06-22 @ 21:50:46
Postat av: Unaz

Varför får inte storebror var med å leka när ni skall dricka öl? :D

2009-06-22 @ 22:18:08
Postat av: Anna

Du är för gammal nu för att hänga med det unga hippa folket! Kom hem till oss gamlingar istället!

2009-06-23 @ 00:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no