Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-06-03 10:34:02

Utan att jag har skrivit. Hemma sätter jag knappt igång datorn längre, för att jag inte orkar helt enkelt. Sitter ju här hela dagarna. Viktnedgången går bra, med några felsteg här och där. Vädret är skit så jag har knappt lust att vara ute och trött som satan är jag idag så antingen blir det inget alls ikväll eller möjligtvis en promenad. Jag ska lägga mig tidigt ikväll och bara vara med mig själv (som för visso inte är något ovanligt längre). Mitt liv är bra jäkla upp och ner. Har för första gången inhandlat Ben & Jerryglass (vilket är skitgott men farligt när man ska ner i vikt). Men det gör gott för själen.

Skrivet av 2009-06-03, 10:34:02 i



Kommentarer
Postat av: Mailis

ja själen behöver också mat ibland :) Kämpa på min vän!

2009-06-03 @ 11:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no