Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-06-06 10:20:58

Och tröttheten faller på. Jag var bara sugen på att sova lite till, och när jag vaknade en tredje gång var jag sugen på att sova lite till. Det resulterade i att jag vaknade nyss och är inte ett dugg pigg längre.

Igår fick jag sluta tidigare ifrån jobbet och körde allt vad jag hade till mormor och morfar. Väl där skulle jag byta om, och fick nog världens löjligaste kommentar av morfar "men Helen, man ser ju din BH" (efter att jag hade bytt om på toaletten hade jag ett löstsittande linne). Vet ni vad jag sa då? Ja morfar, och man ser mina tuttar också! "Hm, gör man" blev hans svar och sen var det slutpratat om det.

Vi gick till Röllingby Gymnasium och kollade när Joanna sprang ut och jag var så jävla glad att jag slapp ha så kallt på mitt utspring, samt att jag inte hängde med på hennes flak! Fy satan va öldrängt hon var, hon frös och luktade gammal alkis. Stackaren.

Blev en mycket trevlig (men lite kall) middag med god grillad mat och massa goda tillbehör. Jag åt lite för mycket mat men kunde inte låta bli (fetaost + grillat kött är såååå jävla gott).

Efteråt åkte jag hem och kom i säng redan kl 22.30.

Nu ska jag ut och jogga!


Världens sötaste kusin Joanna!


Skrivet av 2009-06-06, 10:20:58 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Söt klänning hon hade! :D

2009-06-07 @ 11:56:43
Postat av: Tove

haha nice kommentar. härligt med studenten

!

2009-06-08 @ 20:34:06
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no