Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-28 20:44:09

Det fick jag faktiskt göra idag, mådde inte alls bra men kände att det med all säkerhet inte skulle kännas bra om jag inte gick på promenad alls. Så jag gick halva promenaden som jag hade tänkt mig. Det är åtminstonde bättre än inget.

Sitter och kollar på Supersize vs Superskinny.... Riktigt spännande det där. En reporter är i Hollywood där nästan alla är size 0. En tjej sa att hon åt havregrynsgröt och sötningsmedel en gång om dagen. Det är ju vansinne! Nästan varenda person som bor där har opererat sig på ett eller annat sätt. Dessutom ska de följa 4 kvinnor med anorexi och deras väg tillbaka till livet. Är verkligen glad för ett program som visar hur farligt det är att vara underviktig och överviktig. Tummen upp!

Imorgon ska jag tillbaka till mitt gamla jobb och ha en demonstration, ska bli askul!


Superskinny gick upp 7,5 kg på 3 månader och såg så jäkla mycket piggare och gladare ut, hennes läppar var inte blå längre och hon orkade mer. Suppersize gick ner 20 kg och sa att det faktiskt var bland det lättast hon har gjort. Äntligen började hennes ryggsmärtor och knäsmärtor försvinna och hon började känna hur det var att leva igen.

Underbart!

Skrivet av 2009-05-28, 20:44:09 i



Kommentarer
Postat av: Emma

kul att du tittade in i min blogg:) var tvungen att ta mig en titt i din! Hoppas allt är bra med dig!!

kramar

2009-05-28 @ 22:22:52
URL: http://www.metrobloggen.se/bondebrud
Postat av: Michelle

Jag såg också det där, med mycket blandade känslor..

2009-05-29 @ 16:44:20
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no