Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-25 09:07:37

Nu jäääävlar! Det här är så jäkla pepp!
Nu kör vi!

Startvikt: 72,6 kg
Dagens vikt: 69,7 kg.
Minus totalt: 2,9 kg

Min kropp sprudlar av sommrig energi och jag är så glad! Den här sommaren ska bli den bästa sommaren (något jag åtminstonde inbillar mig). Att gå ner i vikt är verkligen inte lätt, men det är så skönt att känna hur kläderna blir större och hur mycket lättare det går att springa.

När jag är färdig kommer ni att få se före och efterbild om jag vågar, men det borde jag ju!
Mitt mål just nu är 67 kg, det hoppas jag att jag har gått ned till om ca 3 veckor. Idag är det joggning som gäller, pepp, pepp, pepp!

Skrivet av 2009-05-25, 09:07:37 i



Kommentarer
Postat av: Carl

Det kommer gå fint med den inställningen som du har nu. Du är verkligen duktig :)

2009-05-25 @ 09:26:10
Postat av: Michelle

Vill du att det ska bli den bästa sommaren så blir den det :)

2009-05-25 @ 14:02:06
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no