Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-18 12:49:06

Men rosa är inte direkt mulliga tjejer, så om jag blir smal, så ska jag investera mig själv i mer rosa. Jag älskar den där riktigt söta, sexiga utseendet men den passar inte mig till 100%. Däremot är jag inte mycket för den blåsta rosa blondinen, utan jag gillar skapra snygga tjejer! Att vara blond, vältränad och snygg hela tiden, är det förenat med att man är blåst eller är det bara jag som har fått för mig det?

Jag älskar mer och mer att bry mig om mitt utseende. Det är en underbar känsla att känna sig snygg! Men jag vet att "utseendefixering" är något som folk rynkar på näsan åt, och det vill jag ju inte att folk ska göra åt mig.

Knasigt inlägg. Ibland önskar jag att Mini hade lite mindre päls också, för jag hade gärna dränkt henne med halsband och koppel likande dessa:


Skrivet av 2009-05-18, 12:49:06 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no