Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-24 17:13:16

Satan, gårdagen blev värre än vad jag hade föreställt mig!

Vakna [X]
Gå ut och springa [X]
Äta frukost [-]
Åka till stallet [X]
Äta lunch [X]
Städa [X]
Tvätta [X]
Gå på Freestyle med hunden [X]
Duscha [X]
Åka till bror och fira honom [X]
Hämta mamma och pappa på arlanda [X]

Jag han nästan allt alltså!
Men satan vad trött jag var efteråt, var helt svettig. Trots att jag gjorde så mycket och åt totalt rätt så gick jag ändå upp 2 hg. Men, vågen kanske visar anorlunda nästa gång, jag hoppas det. Jag är sååå nära på att bryta 70 kgs sträcket nu!

 
Jag och några sexiga quinnor!

Skrivet av 2009-05-24, 17:13:16 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no