Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-25 15:36:56

Alltså, jag blir galen på vissa människor!
Visst kan man ha dåliga dagar, det har alla men många är otrevliga utan vidare anledning!

Min nya mobil har inte funkat som jag velat, den stänger av sig själv hela tiden.
Så jag går tillbaka dit där jag köpte den och berättar vad som hänt. Telefonen ska reklameras och jag kan hämta en ny imorgon eller senast onsdag. Jag frågar då om jag ska vara okontaktbar så länge och då säger säljaren "ja, du ska väl vara glad att du ens får en ny telefon".

Va fan? Jag har haft telefonen i 4 dagar och den funkar inte som den ska! Är det mitt fel?

Sen är säljaren så jävla ohyffsad att i slutet lämnar han över en lapp och säger "vi smsar dig när du kan hämta en ny telefon". Då hade jag fan lust att skratta. Jag frågade hur han tänkt sig då, när jag inte har någon mobil!
"Ja juste fan, men du får helt enkelt fixa en, fråga din pappa eller någon kompis".

Alltså, jag orkade inte ens tjaffsa för jag var på så gott humör innan och vägrade bli sur. Men varför liksom?

 

Skrivet av 2009-05-25, 15:36:56 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med! Jag och Daniel skulle ordna ett gemensamt konto på SEB idag och kärringen på deras kundtjänst var bitter , sur och hade ingen känsla för service överhuvudtaget! Hon borde gå kurs hos Severas innesälj!!!

2009-05-25 @ 22:45:58
URL: http://bezilias.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no