Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-28 08:36:01

Kan fan inte sluta skriva ordet. Jag är så jävla glad!

Startvikt: 72,6 kg
Dagens vikt: 69,1 kg.
Minus totalt: 3,5 kg

Jag har alltså snart gått ner 4 kg i vikt. Det är ju helt otroligt! Igår var jag ute och sprang, börjar fokusera på backarna nu, de är de som är kämpigast, inte att springa upp men det är när man kommit upp som vaderna värker helt sjukt! Snart kan jag nog ta hela spåret, känner mig starkare för varje kilo jag går ner. Det känns så sjukt mycket mindre i vaderna på bara 1 kg. Tänk den dagen jag går ner till en mer naturlig vikt för min kropp, hur långt kommer jag orka springa då?

Efter joggningen igår var jag hos morfar, han fyllde 70. Där bjöds det på smörgåstårta! Det var en med skagen och räkor/lax. Fy faaaan va svårt det var att stå emot! Men jag gjorde det och efter nio kunde jag äntligen hugga in på min kycklingsallad. Är väl inte direkt optimalt att äta kl. nio på kvällen egentligen.

Skrivet av 2009-05-28, 08:36:01 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no