Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-26 08:49:11

Först bestämmer man sig, sedan tar man sig igenom en sjukt jobbig vecka med nya rutiner, sedan tar man sig oftast igenom en till, sedan börjar man känna skillnad och sedan är man oftast fast.

Fan jag känner knappt igen mig. För 4 veckor sedan skulle jag aldrig komma på tanken i soffan att "fan, jag klarar inte av att sitta här, jag måste röra på mig". Igår var jag alltså ute och sprang 2,5:an i solen, vilket inte brukar gå bra, men det gjorde det igår, jättebra till och med! Till råga på altt hade jag en fruktansvärd mensvärk som plågade mig. Efter rundan insåg jag för första gången att gympaläraren har haft rätt om att smärtan släpper för de flesta om man rör på sig!

Åkte sedan hem till mamma och pappa som hade lagad dillstuvad potatis och rökt lax (sååå gott) och satt och kollade på tv. Fick som sagt världens spring i benen och behövde röra på mig igen. Det resulterade i att mamma och pappa fick en nyklippt gräsmatta, tog mig ca 45 min och jag var dösvettig efteråt!

Nu är det PEPP!!
Det tråkiga med mens är ju att man går upp i vikt under tiden, så nästa vecka återstår och se vad jag egentligen väger.


Skrivet av 2009-05-26, 08:49:11 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no