Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-27 10:18:48

Hm, igår öppnade jag kartongen till min nya mobil, det satt en tejp i vägen så jag fick klippa upp den, det minns jag inte att jag gjorde på min förra....

Sedan tog jag upp mobilen, noterade att det satt plastfilm på framsidan och på kameralinsen, det gjorde det inte på den förra mobilen.

Det fanns fler spännande saker i lådan än förra gången, var det därför jag inte fattade hur jag skulle få över bilderna från mobilen till datorn tex.?

Det kom massor av inställningssms till mobilen när jag startade den, det gjorde det inte förra gången.

Vad fan var det med mig? Varför reagerade jag inte på att det var en begagnad telefon? Jag tror att jag var för glad helt enkelt. Jävla telekiosken!

Tur i oturen att den förra gick sönder så att jag fick en ny mobil!

Skrivet av 2009-05-27, 10:18:48 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no