Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-05-23 09:16:05

Nu har jag vaknat, prickar av  det på listan!
Satan va trött jag är....
Hade en helt sjuk dröm innan jag vaknade. Drömde att jag var på något jättefint slott och att jag gick någon lektion där. När jag var klar med den så mötte jag en lärare som sa att vid kl 14 skulle jag på väldigt viktigt möte med mina chefer och P&G (de som "äger" Eukanuba). Fick veta att jag skulle till en del av slottsparken som heter Mistory och att jag behövde köra bil dit. Jag mötte en tjej som var i min ålder men som var indier och inte kunde prata svenska alls från början, sedan helt plötsligt gick det när jag sa "vilken fin bil du har". Det tackar hon för, sen säger hon "fy faaan kolla där en ASstor igelkott" Den börjar vanka mot vår bil och sen blir den en jätteful kattliknande djur som börjar hoppa mot vår bil. Vi blir skiträdda och den lyckas komma in.

Då blir jag helt plötsligt skitarg (typ som på Mini igår när hon sprang efter en fågel) så jag sprang ur bilen, jagade upp den här grejen och fräste och gormade och visade med hela jävla kroppspråket att vi inte ville ha och göra med den. Då försvann den(?).

Sedan hoppade jag in i indiens mammas bil som hade sätena bak och fram så hon satt på instrumentbrädan och körde. Vi åkte till Mistory och där hade Röllingbys studenter bal, så jag blev tvungen att byta om innan. Tog på mig en skittajt blå klänning med världens tylkjol. Sedan gick jag in på mötet och där var det massor av män. Fick min plats och då började det pinsama! Min klänning åkte ner hela tiden så att jag visade hela brösten gång på gång. Kommer ihåg hur jävla generad jag var. Helt plötsligt var vi på en båt! Någon i gruppen välter ett ljus och det börjar brinna.

Jag hoppar till ett fönster och skriker "skynda, hoppa båten kommer explodera". Jag, Niklas (VDn på företaget) och några till hoppar. Vattnet var varmt men hela tiden känner jag något sliskigt och trådigt röra vid min fot. Börjar simmar mot land och fortsätter skrika på de på båten. Halvvägs inser vi att branden är släkt och att det inte var någon fara. Sedan vaknar jag.

Man blir alltid så knasig av att drömma!


Appropå konstig, kolla in mannen i Hyde Park på Speakers Corner!

Skrivet av 2009-05-23, 09:16:05 i



Kommentarer
Postat av: Nato

sv; Vad är jobbet då? =)=)

2009-05-23 @ 17:51:16
URL: http://smaskig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du har börjat blogga igen! Det bara rasslade till så kom det galet mycket inlägg ^^

2009-05-24 @ 16:41:16
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no