Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-11-19 09:11:44

VARFÖR kollar man aldrig upp saker innan man gör dem?
Jag skulle åka och gymma idag innan jobbet, så jag går upp i lagom tid men nej, de öppnar kl 10 idag :( det enda bra var väl att jag fick en cykeltur!
Nu håller jag på att laga lite kyckling som jag kan ha i matlåda i nån dag iaf :P

Igår gick jag lite över min gräns, jag åt popcorn till middag, inte bra. Hatar att jag blir så jävla hungrig när jag jobbar, det blir jag ALDRIG när jag går hemma! Så ja, vågen var inte på min sida imorse....

Tror jag ska försöka hinna ut med hundarna när jag har lagat klart kycklingen.

Skrivet av 2009-11-19, 09:11:44 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no