Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-09-21 08:56:49

Den vägrar att lämna min kropp! Jag blir så trött!
Orkar typ inte göra nått på jobbet, orkar inte göra nått hemma och känner ändå hur mycket jag skulle vilja TRÄNA! Har liiite hostmedicin kvar som jag hoppas räcker för natten, för blir jag inte bättre idag (säger jag varje dag) åker jag tillbaka till sjukan imorgon. Har varit sjuk i 3 veckor nu. På senaste har jag mest jobbat, är jättekul men segt som sagt när jag är förkyld. Tycker det är jättespännande att jag får så jättemycket ansvar redan och jag tror Sussie kommer göra så att jag utvecklas jättemycket!

Hur går det med vikten undrar väl ni nu? Har stått stilla rätt mycket ett tag nu, självklart skyller jag på förkylningen. Såhär såg det iaf ut i morse:

Startvikt: 73,6 kg 10/8 - 2008
Dagens vikt: 67,5 kg.
Minus totalt: 6,1 kg

Skrivet av 2009-09-21, 08:56:49 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no