Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-09-02 11:03:28

Ja, jag ska skriva lite seriösare här i bloggen. Har ju inte skrivit om vad som händer i mitt liv på ett tag nu. Jag är still arbetslös, suger riktigt hårt faktiskt. Har inte börjat söka något nytt eftersom min förkylning vägrar att ge sig!! Imorgon ska jag - oavsett förkylning - gå ut på Harrys och se The Kristet Utseende. Har hört lite av dem och är väl kanske ingen favorit, men hey! Jag bangar inte på utgång! Dessutom är det trevligt folk ute!

Så well, imorgon blir det korta nederdelen på och ett smajl i fejjan och så ska jag ha kul!

....Och antagligen köra hem mitt i natten. Men det är en annan historia.

Skrivet av 2009-09-02, 11:03:28 i



Kommentarer
Postat av: Michelle

Vet du hur mycket jag har hangt pa Harrys ^^

HBJ is the shit!

2009-09-03 @ 15:15:09
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no