Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-04-28 21:10:56

...GNÄLL! Alltså jag börjar nästan gråta. Var ute nyss och joggade, och jag är så SJUKT trött på mina höga krav.
Just nu är jag så onöjd med mig själv, min kropp, min kondis, min vilja och allt. När blir man nöjd med sig själv?
Jag som alltid brukar vara så jävla glad och pepp känner mig nu rätt nere. Hm, är det någon som vet något bra förslag för att ta motgångar lite bättre än vad jag kan göra?


Lite pepp!

Skrivet av 2010-04-28, 21:10:56 i



Kommentarer
Postat av: fasterTitti

Jaa du.... bli 50 år ;) .... eller lär dej tänka rätt tankar. Dina tankar styr dina känslor. Kan du träna upp förmågan att tänka det du vill så följer känslorna efter. Stanna upp och ge dej en bra tanke ofta istället för att rusa omkring fysiskt och psykiskt..... hmmmm

2010-04-29 @ 08:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no