Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-04-25 09:18:19

Vilken SKITdålig helg det har varit. Fredagen sög, varför tänker jag inte ens gå in på, lördagen på dagen sög, men kvällen var riktigt, riktigt, riktigt rolig! Såååå underbara vänner jag har! <3 Men den här dagen kommer suga den också, ska städa, jobba, träna och tråka. Precis som vanligt på söndagar! Yay....

I onsdags (21/4) så sa jag, nu ska jag minus 4 kg. Vägde 62 kg då. På 4 dagar har jag gått ner 2 kg. Är det någon som vet hur fan man bantar så är det jag! Eller ja, igår var egentligen dagen jag vägde 60 kg, men jag brukar vänta en dag för att se om jag väger samma dagen efter, och det gjorde jag, eller tom. 59,8 kg, så lovely as hell!

Fy fan för fläsk!

Igår träffade jag en vän som jag inte träffat på huuuuur länge sedan som helst, 2 år sedan på min 20 års fest, och det kändes som ingen tid alls. Cissan och jag bodde med varandra på gymnasiet och vi var med våra andra medboende ett riktigt tajt gäng!


Skrivet av 2010-04-25, 09:18:19 i



Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome

2010-04-25 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no