Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-28 18:47:54

Och jag ville bjuda min älskling på middag, här är menyn:
Förätt: räkmacka med hemmagjord majonäs och långfranska direkt från ugnen, huvudrätt: oxfilé, bakad potatis, fetaoströra, avokado/paprika sallad, vitlöksstekta championer och smörstekt majs, efterrätt: hemmagjord chokladmouse toppad med hasselnötter.

Gudomligt gott men vi båda blev sjukt mätta, Tim blev så mätt att han stack knappt en timme efter han kommit. Blä, hade så gärna legat kvar i soffan och gosat, men jag skulle åka till jobbet! Blev 72 kr i dricks igår. Haha.

Fick blommor igår, sånt kan göra en så SJUKT GLAD!

<3! Det roliga var ju att när jag handlade på Willys funderade jag på om jag skulle köpa tulpaner, för det gör sig så fint till dukningen!

Skrivet av 2010-02-28, 18:47:54 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no