Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-11 06:59:38

God morgon! 3:e dagen i rad nu som jag går upp med <3 och stannar uppe. Baaah vad jag är TRÖTT! Är ju helt sinnes alltså. Igår var en bra dag. Jag tränade ju, men jag åt också riktigt mkt mat igår - för att jag ville! Men, vågen var på min sida och stod på 60,5 kg idag. Är hela 6 hg mindre än igår. Hurra!

Träning ÄR bästa medicinen om man vill tappa i vikt. Man mår inte bara bättre av det utan det håller verkligen kroppen i trimm. Det värsta är bara träningsvärken man får så att man inte kan träna dagen efter på samma sätt.

Måste bara ta upp <3. Den människan är underbar. Igår tog jag min lilla bil och körde hem till honom. Och vet ni vad?! Där hade det serverats semlor, en var till alla. MEN! Där stod hans ena semelhalva sparad till mig! Åh, han veeet hur mycket jag gillar semlor och hade sparat en till mig! Gulle!

Promenad ut till stugan (ungefär 15 steg eller nått). Ligga och mysa och prata och läsa Sweden Rock! Awesome! Sedan kom gårdagens roliga, <3 frågar: "Vill du flyga flygplan". Jag höll seriöst på att garva ihjäl mig men blev såklart tvungen att säga jaa! Så han lyfter mig över sig i mina höfter i ca 5 sekunder innan jag skrattar så mycket att jag inte kan hålla balansen. Jag kan fortfarande inte komma över att jag är "normalviktig" och att han faktiskt kan bära mig. Är en sjukt bra känsla för självkänslan. Dessutom är han ett bra stöd i viktnedgången, för han tycker om mig, precis så som jag ser ut och när jag pratar om viktnedgång så kommer svaret "men ska jag inte få ha kvar någonting av dig eller". Då mår man lite bättre.

Jag är K Ä R !

Puss på er!


Skrivet av 2010-02-11, 06:59:38 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no