Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-22 14:28:07

Vad är vi människor egentligen så rädda för?
Bli lämnade? Bli besvikna? Bli ledsna?

Fan KÖÖÖR bara KÖR! Man ska leva livet nu och ingen annan gång.
Jag är en feg jävla skit som tror att minsta lilla misstag eller felsteg ska göra att allt går åt helvete, så jag gör allt gärna 10 gånger extra än att riskera att något händer. Frågan är om det kanske är det som gör att det skiter sig i slutändan ändå?

Viljan att vara perfekt kan kanske stiga en över öronen och ÄNDÅ så vägrar man att ge sig!
Jag kommer nog alltid nojja mig, men ibland måste man lita på att allt är okej, och att känslan du känner är 100 procent rätt. Igår vände det lite för mig. Skönt, men jag vill nå hela vägen. Kanske - kanske inte.

En sak vet jag, de här känslorna är helt äkta, och jag bara älskar det!


Skrivet av 2010-02-22, 14:28:07 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no