Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-09 13:41:03

Fy fan, hoppas allt går vägen med livet nu. Arbetsintervjun gick superb!
Så det blir till att vika där imellanåt.

Imorgon är det Agria Djurförsäkringar. Skulle vara helt toppen att få det jobbet.

Idag har jag ätit för mkt mat, usch, känner så stort behov av att äta nu, fattar inte vart det kommer ifrån?! Måste vara duktigare på att gå till gymmet alltså, såhär kan jag inte fortsätta. Jag ska iaf tvätta idag, blir väl det närmsta träning jag kommer göra. Såhär kan det se ut när en Helen kör bänkpress (eller som anna sa, benpress såklart, hur dum får man vara?!) på 50 kg:


Ikväll ska jag träffa en liten hund som jag antagligen ska ta hand om några dagar i veckan för lite extra klirr i kassan. Skrållan heter hon och verkar vara en söt liten tjej :)


Sen ska jag hämta syrran vid 20.45, hon och hennes man Thomas kommer från Luleå.

Vill bara avsluta med att säga att jag är bara så jävla kär. Blir mer känslor för varje dag. Im happy as hell!

Skrivet av 2010-02-09, 13:41:03 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Benpress annars. :p

2010-02-11 @ 07:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no