Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-11 12:20:46

Hm, ibland kanske man inte ska vara FÖR självsäker, det kan ju faktiskt gå åt helvete också. Men inte idag, för idag var jag GRYM på arbetsintervjun. Jag sa det till mamma och pappa igår, rätt ut "jag är grym på arbetsintervjuver" varav mamma säger "fan vad du har självförtroende då". Det där går så sjukt mycket i vågor för mig. Just självförtroende, så svår grej det där. Ena dagen är det bara FÖ FAAAN HÄR KOMMER HELEN och vissa dagar vill man ju bara inte synas eller höras alls.

Idag fixade jag lite kyckling med ris och röd curry (färdig att värma), jag tycker oftast att färdigmat är rätt små portioner och går för fort att äta. Så idag så gjorde jag dels att jag pepprade med extra chili för att få maten starkare (höjer förbränningen, vilket är bra!) och sedan åt jag maten med en t-sked, vet inte riktigt om det hjälpte såå mkt, men långsamare blev det i alla fall... Jag kastar ju gärna i mig maten.

Nu tänkte jag ta ut hundarna och sedan åka till <3, han ska bjuda på middag! :)

PEPP!


Företagssamma, självsäkra Helen i Paris! Haha

Skrivet av 2010-02-11, 12:20:46 i



Kommentarer
Postat av: Carro

HUa, vad gjorde du ute SÅ tidigt? Tyckte jag var uppe alldeles för tidigt :P

2010-02-11 @ 16:56:13
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no