Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-24 07:08:20

Det vill jag verkligen, men vem fan vill inte det?!
Jag vill äga ett STORT fint hus som jag har en städerska som sköter.
Jag vill jobba ungefär 4 - 5 timmar i veckan, resten kan jag bara resa, shoppa och vara med Mini och Tim.
Jag vill ha en ny BIL!
Osv. osv. osv.

Men inte fan kommer jag någonsin bli det. Det "värsta" är väl att jag tror att jag kommer sluta som en vanlig tråkig svensson, kanske med några ungar i ett radhus och ett jobb som jag jobbat på i 10 år. Bah. Fy fan.

Just nu är det lite bussinesskvinna över en iaf, för just nu är det massor av olika jobb jag åker på, så det är bil, bil, bil överallt! Går upp 6, hemma vid 21.30 typ och i säng vid 23. Men någonstans måste ju pengarna komma ifrån.

Jag hatar min ekonomi just nu! Får verkligen vända på varenda liten krona, helt sjukt!
Blä.

Jag vill tillbaka!


Skrivet av 2010-02-24, 07:08:20 i



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja verkligen, tror man måste planera in massor som man kan se fram emot, annars orkar man ju inte med vardagen om man inte har några roliga skaer att längta tilL! :D

2010-02-24 @ 08:26:01
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Titti Lindbom

Hmmm jaaaha...o vad ska en gammal faster säja :) Jo jag sjunger: Lyckan den bor ej i oxar eller kor, och den kan heller inte köpas för pengar...men min kärlek gör mej rik....osv Han var klok Taub.

Jag är rik...men det är det ingen som ser på mitt bankkonto eller hur häftigt jag bor. Allt har sin tid och det är skönt att veta att du också blir äldre en dag. Kram

2010-02-25 @ 10:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no