Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-25 12:29:11

Haha, svår fråga det där. Jag är fett lat, jämt och hela tiden. Ibland kan jag vara lite mer olat, men i grund och botten är jag lat som sjutton. Ett exempel som visar på min lathet är tex. som nu när jag skulle gå till min syster, antingen kan man gena i skogen eller gå runt skogen. Jag tänkte gena, för gå runt känns som en evighet (tar väl 2 min längre tid). Det slutade med snö upp över knäna efter att klättrat och pulsat i nära 1 meter snö.

Frågan är om latmasken i en har några allvarliga fel som inte fattar vad lathet är?!

Nu har jag och syrran precis delat på en påse chips, för vi var så himlans sugna, haha. Igår åt jag godis till både lunch och middag. Bye bye Beach 2010! Haha. Nä men det är svårt att hela tiden till 100% vara duktig. Nu ska vi iaf snart ta ut hundarna och sen tänkte jag försöka ta mig ner till gymmet, var GRYMT länge sedan jag var där. Måste verkligen börja igen, för jag och syrran ska springa vårruset i juni! Någon mer som är sugen?


Skrivet av 2010-02-25, 12:29:11 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no