Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-16 21:17:20

Hm, är rätt knasigt när man sitter hemma och tänker "jag har heeeela dagen på mig att göra det här". Sen ringer telefonen och nu har heeeela dagen gått och vad har jag hunnit med?! Not a thing! Livet är precis så underbart som det ska vara. ;) Eller lite jobb har jag hunnit med. Har haft hand om en 3:a idag blev mellanmål och sedan pulkaåkning. Imorgon ska jag ha min första egna lektion! Bild blir det och jag fick ett mycket bra förslag om att göra små mini snögubbar. Kan bli bra faktiskt. Efter det blir det vidare till Agria, ska sitta på "medlyssning", så egentligen ska jag inte jobba, jag ska lyssna på de andra som jobbar. 

Så morgondagen bli upp vid 6 och i säng efter 22, jobbar 8 - 21. Faaaantastiskt! Så ikväll måste jag packa för på torsdag åker nämligen jag med <tim3 till Björnrike!! Fy fan för fläsk vad det kommer bli bra. Speciellt för fläsket. Har varit dåligt med träning på senaste så det är verkligen på tiden att röra sig.

Är fettisdagen idag, min namnsdag! Nä men fan nästan bästa dagen på året. Fast jag har inte ätit någon semla idag. Blev chokladtårta istället, tur att man diggar choklad lika mkt! Nu ska jag fläska vidare här för jag har <3 häääär! Mm, det här kan jag lugnt vänja mig vid! =)


Chokladtårta i Florida!

Skrivet av 2010-02-16, 21:17:20 i



Kommentarer
Postat av: Lina K

Åååh vad mumsig chokladtårta!! =D

2010-02-25 @ 15:49:55
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no