Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-09 07:57:08

Här var det livat som aldrig förr!
Haha. Ja mycket har hänt i mitt liv sedan jag skrev här sist.
Försöker lista dem i ordning:

3/12 - Åker till Pairs
21/12 - Farfar dör :(
24/12 - Trots farsfars bortgång så har jag den bästa julaftonen någonsin. Får en fantastiskt fin laptop av mamma och pappa.
30/12 - Har en helt underbar kväll med <3
31/12 - Totalt misslyckad nyårsafton. Slutade i tårar och två mkt fina vänner ställer upp för mig.
1/1 - Åker till USA, till min Ariana, kirrar två tattoos under tiden där.
18/1 - Kommer hem ifrån Ariana, blir hämtad av Tim, känns så underbart! Går på Avatar 3D för andra gången och sover bara lite av filmen ;)
19/1 - Får sparken från jobbet.
27/1 - Jag frågar chans men får ett litet konstigt svar tillbaka. Vem vet vad statusen är nu?
29/1 - Är konstaterat upptagen, och MKT lycklig!

Ja, det var väl en liten sammanfattning. Vikten ligger runt 60 - 61 kg just nu. Träningen går upp och ner, både bra och dåligt. Tänkte ta ut hundarna nu och vid 11 ska jag vara på en arbetsintervju.

 


Skrivet av 2010-02-09, 07:57:08 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no