Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-26 10:37:54

Jag har varit ett dumhuvud mot min kropp i ett par dagar nu, ätit en jävla massa skit och riktigt mycket mat. Det är som att mitt gamla begär gjort sig påmind och kroppen har skrikit "CHOKLAD; CHIPS; MAAAAAAAAAAAAAAAAT". Kanske är det så att den faktiskt har behövt det (kanske har mens just nu som inte syns pga. min spiral tex.). Men ändå har min kropp på något jävla sett tappat i vikt. Igår vägde jag 60,4 och idag 59,9. Helknasigt. Jag åt som en häst igår. 

Jag hatar när mina teorier inte hänger ihop med verkliga livet. Knas. 

Skrivet av 2010-02-26, 10:37:54 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no