Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-02-15 07:51:48

Nä, haha. Har inte blivit någon alkohol. Kommer inte dricka på länge faktiskt, festen i lördags förrförra veckan blev inte som jag tänkt mig. Pinsam. Så punkt för drickat ett tag.

Resume av helgen kanske?!
I fredags satt jag hemma och tråkade. Väntade på att få hämta mitt <3 i danderyd. Han och Kocken vari inne på Big Ben och drack öl. Så det blev att hämta dem vid 19 och sedan hem till mig för att mysa lite innan vi la oss tidigt.

Lördagen var det upp sent, ut med hundarna, färga Annas får (som blev rött och mkt fint!). Mysa lite med <3, fixa sig, köra <3 till systemet, köra <3 till Torgny och sedan vidare till folkets hus och farfars minnesstund. Så fruktansvärt jobbigt men som tur var otroligt fint. Så många fina tal, så många fina låtar. Så många människor. Jag kommer alltid älska min farfar, han var så otroligt speciell. Kändes helt sjukt jobbigt att skåla med whiskey med honom för första och sista gången. Han älskade whiskey. Mitt tal till honom fick många att gråta, men även le. När Cornelis Turistens klagan började spelas så rann tårarna på många. Jag är glad att jag spelade den låten, för den var verkligen till honom. Tyvärr fick jag lämna allt redan kl. 19. Jag skulle iväg och provjobba...

När jag kom fram till K Karaoke så var det fullt upp med att fixa allt inför kvällen, fanns ingen tid alls egentligen att visa mig något så det var bara att le och försöka göra så gott man kunde. Allt gick verkligen skitbra! Jag fick 140:- i dricks och det är rätt mycket på det stället eftersom folk betalar i slutnotor istället för varje grej det köper.

Hemma hos <3 kl 5 på morgonen och upp 8.30. 3½ timme sömn var väl inte vad jag hade tänkt mig, men <3 fyllde ju faktiskt ÅR och då förstår jag att han ville gå upp. Frukost med familjen Lundkvist, precis så mysigt som det brukar vara! Presentöppning och sedan en tur med bilen som vi antagligen ska köra till Björnriket på torsdag. Åkte hem till min brorsa och hämtade Thereses snowboardgrejer och köpte trisslotter (som tyvärr var tomma). Hem till mig för att öppna min födelsedagspressent, två Volbeatskivor. Sedan bada och åka tillbaka hem till kalaset i Flaxenvik. Äta oxfilé och vitlökssmörstekt potatis med chilibea och en "sallad" som var såå god (avokado, päron, paprika, tomat och någon exotisk frukt jag inte vet namnet på). Och tårta. CHOKLADTÅRTA! Så gott!

Sedan blev det en tur hem till mig igen för lite alla <3 dag mys. Krypa upp i soffan och kolla på film med tända ljus. Jag somnade rätt fort pga. tröttheten. Alltså den killen, han växer i mina ögon för varje gång vi ses. Jag är så kär. Love it! Igår när vi låg sådär så kände jag hur underbart det är att ha någon hemma hos sig. Jag trivs så jävla bra i hans sällskap. Hade inte tvekat en sekund om han ville flytta in, men samtidigt har vi inte varit tillsammans så länge, och allt har sin tid ;) Det var min helg och jag kan knappt vänta tills nästa!


Hemlig som vanligt, men så het.
Tycker så mkt om honom!


Skrivet av 2010-02-15, 07:51:48 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no