Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-07-26 20:31:08

...dansar musen (mössen) på bordet!

Eller?!
Nä, jag städar. Men Tim är hos Barre och hälsar på. Är glad att han åtminstonde har kompisar som han kan träffa sådär när han vill hela tiden. Tyvärr har jag det inte lika lätt, det verkar bli så rätt fort när man skaffar förhållande. Men de vänner jag har är jag jätteglad för, även om vi ses för sällan! Hela lägenheten behöver ett ansiktslyft, det ser förjävligt ut här. Jag och Tim firar ju 5 månader imorgon och jag vet att han hatar när det är stökigt, så jag ska försöka få lite ordning här hemma! :)

Boktips från mig:

Att älska som en porrstjärna - En sedelärande berättelse

Detta är en förtvivlat otäck, ärlig och vansinnigt vacker självbiografi - skriven tillsammans med journalisten och författaren Neil Strauss - om hur Jenna Jameson blev det största namnet i porrens historia. Jenna Jameson berättar om sin långa väg ut ur helvetet, från tonåren och Las Vegas sjaskiga baksida, via motorcykelgäng, strippklubbar och amfetamin, till ställningen som porrvärldens ledande stjärna. Boken är en växelvis tragisk och triumferade uppväxtskildring, en anmärkningsvärd uppvisning i kvinnlig styrka.

Jenna Jamesons omtumlande story rymmer alla de givna bakgrundsdetaljerna: svart som natten, motbjudande realistisk - och bitvis vansinnigt rolig. Men Jameson har inte varit feg: Att älska som en porrstjärna - En sedelärande berättelse är ingen simpel gråthistoria. Porrindustrins nuvarande drottning berättar närgånget och uppriktigt om sexuella erfarenheter som räcker i flera livstider.

Utdrag ur boken:
"Ginger Rogers gjorde allt som Fred Astaire gjorde, men hon gjorde det baklänges och med höga klackar."

Började läsa den förra veckan och är ungefär halvvägs. Jag tycker den är STÖRTSKÖN, men är man lite rädd för vad folk tycker ska man inte läsa den på bussen som jag gör. Det är fruktansvärt många som tittar (speciellt gubbar) på en eftersom det är en hel del nakenbilder!

Mattips från mig:




Coffeehouse by George har SJUKLIGT goda sallader! Den här betalar jag 98:- för och jag blir alltid proppmätt! Självklart ingår det salladsbuffe och massa goda saker till - tex. min macka ovanför med tappenad!


Skrivet av 2010-07-26, 20:31:08 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no