Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-07-12 08:43:35

Igår var jag och min älskade ute i Norrtälje och glassade runt :) Vi promenerade runt i stan och tittade och sedan gick vi och köpte en varsin sallad som vi åt i hamnen. Satt och pratade och myste lite innan vi gick till deras loppmarknad och tittade, hittade inget kul - fast det är inte helt ovanligt.

Väl hemma så städade jag lite innan vi köpte glass och tog med oss en filt ner till Ekbacken där vi solade ett tag. Sen gick vi hem och käkade middag och åt den för första gången ute på balkongen :) Jättemysigt!

Gårdagens mat:
Frukost: Inget
Lunch: Kycklingsallad m. rhode islanddressing
Mellanmål: Soleroglass, 99 kcal :)
Middag: Köttfärsrullar med bacon utanpå som vi grillade, sallad, lite kebabsås, lite rhode islanddressing och oliver


Startvikt: 73,6 kg 10/8 - 2008
Dagens vikt: 60,0 kg.
Minus totalt: 13,7 kg
Målvikt: 55 kg
Vikt kvar: 5 kg

Jag fick min mens igår så jag antar att jag ligger lite högre i vikt än vad jag borde :)

Skrivet av 2010-07-12, 08:43:35 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag älskar loppisar! :D

2010-07-12 @ 11:29:53
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no