Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-06-10 09:48:20

Jag vet inte hur många av er som hängt med på att vi försöker flytta, och det har varit en massa turer överallt. Som min syster sa "Snart har ni "bott" i hela stockholm". Haha, ja det är nästan sant. Vi har varit påväg lite överallt faktiskt. Igår var vi i en lägenhet i Farsta Strand som föll båda oss i smaken. Nästan lika stor som vår, mkt liknande tapeter (en samma, en samma fast annan färg) inglasad balkong och jättenära tunnelbanan som tar mig direkt till jobbet på 28 min. Lovely. Sen är ju bara frågan om alla hyresvärdar accepterar bytena.



Startvikt: 73,6 kg 10/8 - 2008
Dagens vikt: 59,9 kg.
Minus totalt: 13,8 kg
Målvikt: 55 kg
Vikt kvar: 4,9 kg

Skrivet av 2010-06-10, 09:48:20 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas det löser sig med flytten!

Får jag fråga hur lång du är? om du går ner till 55 kg blir du inte underviktig då?

va rädd om dig!

kram / Alex

2010-06-10 @ 10:07:14
URL: http://alexxiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no