Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-06-13 22:23:59

Eller nått. Rätt trist dag, vi halvsov oss fram till kl 14.30 idag sen kollade vi på tv och satt vid datorn. Jag färgade äntligen min utväxt :) Blev till att grilla i regnet och sedan dra till Rågsved och möta upp Malin, Kim och Lisa för att skriva papper. Nu är det bara det sista kvar innan vi kan skicka in våra förslag till byte.

Sedan blev det att åka och storhandla, <3 var så trött att han var ungefär som ett barn att ha med sig, tur att jag tycker om honom så jävla mkt.

Är så skönt med helgerna, då får man äntligen ses ordentligt och umgås, älskar att umgås med honom och älskar honom mest av allt! Är så härligt bara! ^^

Nu ska vi sova, hörs imorn! Tjing!

Skrivet av 2010-06-13, 22:23:59 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no