Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-06-11 13:04:59

Nej, jag har inte tagit droger, men däremot tagit min hostmedicin cocillana och blir så otroligt sjuk efter det. Att gå från lägenheten till bussen tog 5 min extra tid, behövde något att fokusera på när jag åkte buss, ringde Tim som dock inte kunde prata och kunde inte heller läsa. Jag satt och räknade från ett till tio ett antal gånger. Har inte kunnat äta och när jag äntligen kom till butiken så spydde jag två gånger, öppnade butiken, spydde igen, tog några kunder, spydde igen, försökte ta en kund, bad om ursäkt till denne när jag behövde sätta mig ner, försökte andas djupt, frågade "ska du betala med kort eller kontant" han låta köpet gå igenom innan jag var tvungen att springa till toaletten medans jag spydde i handen. HELT SJUKT! Bad kunden åter igen om ursäkt, hon fick sina kort stämplade och sa "lilla vän, du ser helt blek ut".

Jag fick ringa min chef som skulle komma och jobba med mig och hon sa åt mig att stänga butiken till kl 11. Självklart lät de mig åka hem men de behandlade mig så bra. Jag är så jävla glad att jag har sånna toppenchefer! De beordrade mig att vara hemma även imorgon och Linda, min andra chef erbjöd sig att jobba istället för mig på måndag! Det är ju 3 dagar tills dess :) 

Sedan har vi min otroligt gulliga pappa! Han kom och hämtade mig, i stan, trots jobb, knappt 1 timme efter jag ringt, utan gnäll, utan att jag ens behövde fråga. Han erbjöd sig. Fan vad jag älskar honom - och resten av familjen. De ställer alltid upp och är alltid världens bästa! ♥


Skrivet av 2010-06-11, 13:04:59 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no