Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-03 09:39:59

Nu börjar det kännas som att min kropp är lite redo att träna igen, det liksom pirrar i benen för att de behöver röra på sig. Vårruset är ju den 1 - 2 juni så det är 3 månader kvar, innan dess ska det nog inte vara några problem att springa 5 km för mig. Jag orkar 3 km på bandet i rätt hög fart så det är bara att köra några rundor i 2,5:an innan jag börjar jaga 5:an. Är det verkligen ingen som är sugen på samma mål som jag är?! Häng på vet jag!

Framtidens schema ser ut såhär:

Måndag: Jogga
Tisdag: Styrketräning
Onsdag: Ledig
Torsdag: Styrketräning
Fredag: Jogga
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

När jag orkar sedan ska jag lägga in ännu ett joggingpass, men det väntar jag tills jag har tillgång till att jogga utomhus.

Tyvärr sitter jag här hemma med halsont så jag tänker inte träna för ens jag känner mig bra i halsen. Utöver detta kommer det självklart klämmas in lite hundpromenader, det possitiva är väl att kroppen kommer bli rejält trimmad inför beach 2010, allt tack vare vårruset. Kanske blir första året utanför vassen? :)


Efter ett joggingpass i sommras :)

Skrivet av 2010-03-03, 09:39:59 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Ser varmt ut med tjocktröja. :p

2010-03-03 @ 09:54:01
Postat av: faster Titti

Jag tar ditt träningsschema, men rider istället.. Tänkte ju inte springa "vårruset", men däremot bli en mer vältrimmad ryttare.

Jag säjer hejja hejja!

2010-03-03 @ 12:26:10
Postat av: andrea.

kämpa på! :).

2010-03-03 @ 14:18:14
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no