Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-13 18:45:38

Är att man aldrig är ensam. I just love it! Idag vaknade jag ute i Flaxenvik och bara njöt. Åkte till favvan och köpte lite saker och åkte sedan hem och fastnade med bilen i snön på parkeringen. Snart tror jag Tim gör slut med mig för han är med VARJE gång jag fastnar. Som tur var kom det en jättesnäll kille med traktor som drog loss mig och det är jag sååå jävla tacksam för. Sedan åkte vi in till stan och spatserade runt där hand i hand tills vi hittade ett steakhouse som vi bestämde oss för att äta på. Jag bjöd honom på lunch och det var bara sååå gott. Tror det är första gången vi äter ute tillsammans.

Var bara tvungen att ta kort på Tims ASSTORA tallrik med mat, ribs och under är det bakad potatis, sallad, grillad majs och massa såser och bröd. Fy fan för fläsk vad mycket MAT!

Sedan fortsatte vi att gå runt till vi kom till en skivaffär där Tim köpte massor av Ramones skivor. Sedan gick vi till bilen och åkte hem. Så jävla mysigt. Nu är jag tyvärr helt jävla död. Har satt upp sakerna jag köpte idag i lägenheten. Blev skitbra :)






Den här köpte jag däremot i Florida, men den har jag inte orkat sätta upp bara.

Skrivet av 2010-03-13, 18:45:38 i



Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt!!Älskar att vara i stan,och bara flanera,inte plamera nått utan bara vara.

2010-03-13 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no