Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-03 21:53:47

Hahaha, vilken POJKVÄN man har alltså.
Först har han nöjjet att kittla mig tills jag håller på att skratta ihjäl mig, och sedan häller han BLÅBÄRSSOPPA i mitt ansikte! Hahahaha, vilken JÄVEL! Det roligaste var att han var sååå stolt efteråt "vi mååste fotografera det här". Hahahaha. Jag tror att det kan ha och göra med min FB status "jag är så 3besviken på mig själv =( har ätit upp alla ♥ negerbollar". Haha, jag hade smakat 3 st, och det fanns 4 kvar, det är väl inte att äta upp alla, eller hur?! ;)




Skrivet av 2010-03-03, 21:53:47 i



Kommentarer
Postat av: faster Titti

I ett förhållande är det viktigt att kunna skratta ihop !

:) keep on

Kram

2010-03-04 @ 07:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no