Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-12 07:07:03

Blä, har blivit förklyd som sjutton igen. Var hemma ifrån jobbet igår och det behövdes. Är inte direkt frisk men känner att febertapparna börjat lägga sig. Näsan rinner och jag nyser var och varannan minut. 

Har dessutom fått nytt jobb som jag ska provjobba för idag. Är som personlig assistent och platsen där jag jobbar ligger 100 meter ifrån mig. Snacka om kort väg till jobbet! Kommer bli massa tid i stallet eftersom personen i fråga jobbar i stall. Känns faktiskt riktigt kul! Är lite mer av 8 - 17 jobb, sååå skönt! Känns dock supertråkigt att lämna skolan jag jobbat på eftersom barnen redan kommit en nära, men det är såhär livet är. Heltidsjobb måste prioriteras. Annars har det inte hänt så mycket, har varit med mitt <3, han är fortfarande lika fantastisk! Underbar!

 
"Vem har gjort den där?" "Det är fröken som har gjort den". Sjukt gulliga, kalla mig för fröken!! <3

Skrivet av 2010-03-12, 07:07:03 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no