Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-31 07:53:06

Slappa, slappa, slappa, fram tills det var tid att hämta min bil. Hem till Tim och mecka, allt fel som vanligt så det blev inte så jättemycket gjort. Plugga MC-teori, jag läste högt ur boken och frågade massor av frågor. Kan nog teorin bättre än många när jag är klar med det här! Sedan lagade jag och Tim fläskpannkaka och det blev MASSOR, det svämmade nästan över och jag blev lite nervös, men det fick bra ändå :) Blev både gott och utan översvämmning. Sedan packade vi ur alla Robins saker (Tims bror ska flytta hem). Dags för mer WoW för Tim så jag roade mig med att vika tvätt och städa i garderober, sortera skivor och rensa i hans växter. Sovdags och god natt.

Måndagen var det dags för jobb, har ju börjat jobba på Tommys grill! Tiden gick fort, massor att göra och awesomness till 1000, jag gillar när det HÄNDER saker på jobbet, och att röra på sig. Tummen upp! Allt gick bra och jag blev tillfrågad om jobb även på onsdag så det nappade jag på. Hem till mig och äta pasta snövit (stekt köttfärs, vi hade lamm, pasta och vitlökssås). Mys, gos och underbart!

Tisdagen var slapp, slapp och slapp. Dagen innan hade jag ätit massa mat men ändå gått ner otroligt mycket i vikt. Wunderbar! Gick ut och cyklade med hundarna och blev jätteglad för att så många gator var sopade! Cyklade vidare till gymmet och körde ett rätt hårt pass. Rodden blev det igen och shit va jobbig den är om man tar i ordentligt. Blev riktigt svettig, men oj va kul det är!

Nu ska jag ta ut hundarna och sedan cykla till jobbet! :)

Skrivet av 2010-03-31, 07:53:06 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no